czwartek, 8 listopada 2012

Some picst from 2 years ago - the same dress RED

This  post  is a probe back to the past to find something about  my favourite dress branded by FULTON i boughted 3 years ago in second hand it comes from 70 - 80'. Its dotted in village  and lake motives ( how lovely,so bucolic - there should be a place for kefir ) i love it, also i have golden brackelet and red telephone. Red telephone view always make in  observer naughty thoughts, does your woman has got a intriguante red phone ? - its verry important to be accesorized it doesnt matter does you have cell phone or stationary phone - accesories means character , they are like  cherries on cake ! You always should be more accesorized as Anna Dello Russo said in H&M new ad -  i think its true it makes you visible - and i need more and more, never enough ,la grande bouffe ! . In other contrast  i found something about using red in horrors in film of Mario Brava from 70' - classical italian film which atmosphere oscilating near Fellini tone ( moreover italian pornography from that peroid is such good as Fellini ). The director understands that red is coming with blood, he using red as a communication signs in his film, blood is coming in every scene but it makes this film very well accessorized :)

Ten post to próba cofnięcia  się do przeszłości, jest o mojej ulubionej sukience marki FULTON, kupiłam ją 3 lata temu w lumpie i na moje sprawne marszandzie oko pochodzi z 70 - 80 '. Jest w nadruki jeziorowo-łąkowe ( uroczo, pełna sielanka jeszcze brak tu kefiru ) - mimo tego kocham ją, dodatkowo mam bransoletkę ze złota i czerwony telefon.  Widok czerwonego telefonu zawsze wywołuje u obserwatoa niegrzeczne myśli. Czy twoja kobieta ma czerwony intrygujący telefon ?  - to bardzo ważne żeby być wyposażonym w akcesoria i nie ważne czy w komórkę czy dryndę stacjonarną - akcesoria określają charakter , są jak wisienki na torcie ! Zawsze powinnaś mieć jeszcze więcej akcesoriów cytując za Anną Dello Russo w nowym spocie  reklamowym H&M - akcesoria to kwestia widzialności - ja potrzebuję więcej i więcej jestem głodna akcesoriów, nigdy dość - wielkie żarcie ! Z drugiej strony chciałam pokazać jak używa czerwieni  pewien włoski reżyser horrorów  Mario Brava ( i tak napiszę notkę o włoskiej kostiumografii ) - jego film z lat 70' - to klasyczny włoski film oscylujący w tonie Felliniego ( co więcej włoska pornografia z tamtego okresu jest nawet tak zaskakująca jak filmy Felliniego ) Reżyser wie że czerwień przychodzi wraz z krwią, kolory to sposoby komunikacji w jego filmie, krwi jest pełno - ale dzięki temu mogę powiedzieć że film jest nieźle wystrojony :)





Kazia Pe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz